Monday 24 November 2014

Как да използваме сайтовете са групово пазаруване, намаления и промоции за да увеличим своите продажби

Сайтовете за групово пазаруване, промоции и намаления са най-новия хит измежду потребителите в Интернет. Услугата помага и е обичана не само от клиентите, но е полезна и за бизнеса ако се използва правилно и разумно, с нужната подготовка и планиране.  Хората търсят намаления и отстъпки активно, а бизнесът търси клиенти и именно това прави услугите предоставяни от сайтове за групово пазаруване са толкова търсени и полезни за бизнеса. Този вид промоции са особено подходящи за ресторанти, хотели, туристически фирми, езикови центрове, фитнес и спа салони и други. Както вече споменах е добре участието на вашия бизнес в сайт за групово пазаруване, намаления и промоции да бъде добре планирано и обмислено и за целта ще спомена някои от важните неща, които да имате в предвид.

Приемете големите намаления и комисионната, като разходи за маркетинг


Някои собственици на бизнеси не са особено щастливи от факта, че за да участват с оферта в сайт за групово намаление ще се наложи да направят голяма отстъпка от реалната пазарна цена на стоката или услугата която предоставят, а освен това ще трябва да заплатят и малка комисионна за всеки продаден ваучер. Същевременно бизнесът постоянно търси нови и ефективни начини за реклама и плаща за скъпа и прескъпа реклама във вестници, телевизии и други медии. От друга страна сега има нова възможност за изключително ефективна реклама чрез сайтовете за групово пазаруване. Ако се запознаете подробно с условията, които тези сайтове предлагат ще установите, че ако приемем пропуснатите ползи от намаленията и комисионните, като разход за реклама всъщност може да се окаже че вашата кампания в сайт за групово пазаруване, намаления и промоции е една от най-изгодните начини за реклама. Освен всичко това, не е задължително да провеждате кампания на себестойност или на загуба защото всеки бизнес има различен марж и вие само можете да прецените отстъпката, която да предложите. Отделно от всичко това много от клиентите закупили ваучери ще станат лоялни клиенти и ще се върнат отново или ще закупят нещо допълнително на реални цени. Изводът от всичко това е, че нищо не ви пречи да рекламирате и да печелите от такъв сайт за групово пазаруване, намаления и промоции стига да планирате добре нещата. Започнете с малки промоции за да прецените дали това ще работи за вас.

Разпределяне на постъпленията


След като приключи продажбата на ваучери за съответната оферта, парите от тях ще ви бъдат преведени в някакви срокове в зависимост от условията на конкретния сайт за групово пазаруване. Внимателно планирайте и разпределете тези доходи в зависимост от срока на валидността на издадените ваучери за да не се окаже, че сте изхарчили парите за нещо в началото на срока за ползване на ваучерите, а хората започнат да идват в края и на вас ви е трудно да поемете разходите свързани с това.

Сложете ограничение за възможния брой продадени ваучери.


Ако искате добре да планирате вашата кампания е добре да ограничите броя на ваучерите, които ще бъдат продадени по простата причина, че нищо не се знае и може да се окаже, че сте продали 1000 ваучера валидни за един месец, а имате само капацитет за 500.
Работете активно с екипа на сайта

Комуникирайте с служителя за контакти активно и задайте всички въпроси, които ви интересуват. Помолете ги да ви помогнат със съвети за текста на промоцията, сроковете и и други параметри. Възползвайте се максимално защото обикновено това са маркетингови специалисти, които биха ви били от изключителна полза не само за промоцията, а и по принцип.

No comments:

Post a Comment