Wednesday 26 November 2014

Търсите работа в Англия? Това може да е вашата мечтана работа

Когато човек си търси работа, много често се случва реалността да се разминава с неговите очаквания. За жалост в повечето случаи очакванията ни са твърде големи, а това, което работата ни предлага – доста по-ограничено. Това ви казвам като човек, пробвал различни длъжности в България.

Но с времето и опита все повече се убеждава това е ситуацията преди всичко е България. Навън, в страните като Англия, където социална политика и икономика са на съвсем различно ниво, резултатите от избраната професия са далеч по-обнадеждаващи.
Това ви споделям като човек, работил в агенция за почистване в Англия. Първоначално това звучи като най-ужасната работа на света, от онези, за които хората разказват митове… да почистваш мизерията на хората не звъчи никак весело. Но всъщност това беше и моята най-голяма заблуда. Бях толкова скиптична към работата си, че плаках деня преди да ме назначат, но безпаричието ме принуждаваше да подхвана каквото и да и то веднага!

Но след първия си работен ден в Англия, благодарях (отново със сълзи) за късмета си. Оказа се, че въпросната агенция за почистване в Англия има прекрасна социална политика, с която да улесни своите работници и да направи дейността им истински приятна. Още в първия работен ден ми предложеха сама да избера сферата на предлаганите услуги – почистване на офис обурудване, почистване на частни домове, почистване само на прозорци или пък градинарство. Аз избрах офисите… Единственото, което се изискваше от нас беше да почистим работната среда, след като служителите напускаха своя офис в края на деня. Това включваше бъра, компютри и техника, напълно поносима работа.

В края на поетия от мен и екипа ни проект, дойдоха още по-приятните изненади – заплатите, които ни осигуряваше въпросната агенция за почистване в Англия, бяха повече от очакваното. Тъй като бях нова, се ръководех по колегите в екипа ми, и всички заедно вършехме работата си с лекото, дотолкова, че натрупахме извънредни часове работа , за които се плащаше повече.
Огромно предимство на работата в тази агенция за почистване в Англия беше, че тяхна основна цел бе да наемат все млади хора за всчка длъжност, които да работят в екип. Това определено е печеливша стратегия, имайки предвид че бързо се сприятелихме и сработихме добре.

Няма да лъжа, стоях на тази позиция по-малко от година. Но това време беше напълно достатъчно не само да свикна с новата среда, но и да събера достатъчно пари, за да продължа образованието си в Англия и да започна впоследствие работата на мечтите си!

No comments:

Post a Comment